torstai 8. marraskuuta 2012

Hyss.. salaisuuksia..

Olen aika ylpeä itsestäni. Olen jo vuoden onnistunut pitämään suuni supussa yhdestä parhaiten varjelluisa salaisuuksistani ikinä. Suunnitelmat alkoivat jo oikeastaan kun hautasin Namin. Siitä lähtien suunnitelma on muotoutunut ja varmistunut vain koko ajan. Tämä ei ole ollut helpoin päätös ja olen monta kertaa pohtinut olenko varma tästä. Uskallanko?



Tässä on ensimmäinen kuva pikku neidistä joka ehkä muuttaa minun luokseni. Pennun valinta on vielä kasvattajan käsissä, mutta pieni akita tyttö minun kotiini kuitenkin muuttaa. Neiti tulee mullistamaan Hallan ja Spartan elämän, sekä omani sillä minähän laumastani olen vastuussa. Asuntoni Helsingissä on liian pieni koko laumalle, joten muuttopäiväkin on lyöty lukkoon.

Olen iki onnellinen. Pentu ja sen vanhemmat täyttävät kriteerini täysin ja tästä yhdistelmästä olen kasvattajan kanssa puhunut kirjaimellisesti tunteja. Olenkin saanut olla kaikessa mukana jo suunnittelu vaiheessa. Odotus on ollut pitkä. Neidiltä odotan myös erittäin paljon ja toiveet ainakin ovat korkealla. Jos typy kasvaa hyvin ja pysyy terveenä, ehkä saamme uuden akitakasvattajan.

Pennun hankintaan liittyy vielä paljon suunniteltavaa, joten vieläkään en huutele uutista pitkin kyliä.
Joten, hysss... 



7 kommenttia:

  1. Onnea vauvasta. ;) Todella lupaava pentue, paljon odotuksia. ;D

    VastaaPoista
  2. Haha tuossahan nuo tytöt möyrii. NE MUUTEN PAINI TÄNÄÄ! <3.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selvästi sisua löytyy, sitä neiti tulee tässä porukassa tarvitsemaan. :)

      Poista
  3. Onnea hauvavauvasta! :D <3 Onkos kutsumanimeä vielä suunniteltu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset. Hyvin todennäköisesti tytöstä tulee Sansa. :D

      Poista
    2. Sansa tyttönen <3 Se sopii viralliseen nimeen! :)

      Poista